Just about everything that appears in mind anytime... Thoughts, reviews, happenings, just anything...

Bulletin Tengah Malam

0 Comments »

Kerana kita mengalami kesusahan teknikal, temu janji dengan Tan Zheng Min telah ditundakan dan sekarang kita mempunyai berita terkini daripadanya.

Tan berkata bahawa dia tidak dalam mood yang relaks kerana pada hari seterusnya 21hb April 2009, dia akan membuat presentasi untuk perkara SAD, bersama-sama dengan ahli kumpulannya, yang bernama Tan Khai Phin and Pua Boon Sheng.

Tan juga memberitahu kita presentasi SAD ini adalah lebih susah daripada ujian CHOS and telah dijalankan lebih awal hari ini. Ini kerana dia sangat bimbang terhadap prestasinya, dan dia sangat takut kerja kumpulan dia tidak mencapai 50% daripada objektif kesuluruhan.

Antara faktor-faktor yang menyebabkan Tan begitu cemas kemungkinannya daripada kumpulan USINR yang sangat popular, mereka setiap hari mengadakan mesyuarat selepas kelas, dan mesyuarat mereka dijalankan dalam Presidental Conference Room oleh Cititel Mid Valley.

Akan tetapi, Tan sudah bersiap sedia untuk membuat presentasi yang sebaik mungkin… Manakala terhadap ahli kumpulannya, dia berharap mereka tidak akan malukan mereka diri sendiri.

Tan sangat gembira jika diberikan peluang untuk melihat and mendengar presentasi kumpulan USINR.

3:19 AM

0 Responses to "Bulletin Tengah Malam"

Post a Comment